Do darmowej dostawy brakuje
Odbiór osobisty
Jak zalogować się w nowym sklepie, jeśli miałam/em już konto w "starym"?    
Wystarczy wejść w "Twoje konto" w prawym górnym rogu ekranu, następnie w okienku "zaloguj się" wpisać swój adres e-mail i hasło. Hasło jest nieaktywne, więc wyskoczy nam informacja o błędzie logowania. Należy wygenerować nowe hasło. W tym celu wystarczy wpisać swój adres e-mail i kliknąć "wyślij". Na Państwa skrzynkę pocztową przyjdzie link, dzięki któremu można ustalić nowe hasło. I już! Teraz możecie Państwo zalogować się w sklepie. Zapraszamy do zakupów :)
 
Co zrobić, jeśli nie udało mi się opłacić zamówienia poprzez Przelewy24.pl? (np. zabrakło mi środków na koncie, wpisałem zły kod autoryzacyjny, wystąpił błąd przekierowania).    
Prosimy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo w celu wygenerowania linku do płatności poprzez platformę Przelewy24.pl.
Można też dokonać wpłaty standardowym przelewem na nasze konto bankowe. Jeśli zależy Państwu na czasie prosimy przesłać nam potwierdzenie nadania przelewu, aby przyspieszyć proces wysyłki zamówienia.
Dane do przelewu:
Aideco Sp. z o.o.
nr konta w ING: 73 1050 1025 1000 0090 3273 6648
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.
 
Odbiór osobisty zamówienia      
Zamówienie należy odebrać lub opłacić w ciągu 7 dni od momentu jego złożenia, ponieważ po tym czasie zostanie ono automatycznie anulowane. Jeśli chcieliby Państwo odebrać zamówienie w późniejszym terminie niż 7 dni to należy się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo. Prosimy o wcześniejszą informację o planowanym terminie odbioru zamówienia, abyśmy mogli je wcześniej przygotować.
 
Produkty sprowadzane na zamówienie     
W ofercie posiadamy produkty, które nie są zawsze dostępne w sklepie (np. natto lub tempeh naturalny), ale możemy sprowadzić je na zamówienie. Wystarczy napisać nam maila w tej sprawie lub kontaktować się z nami telefonicznie.
 
Czy jest możliwa dostawa poza granicami Polski?    
Tak, wysyłamy paczki na terenie całej Europy. Korzystamy z usług firmy przewozowej Sendit.pl. Aby sprawdzić koszt dostawy zamówienia wystarczy wejść na stronę sendit.pl i w zakładce "oferta" wybrać kraj, do którego paczka ma zostać dostarczona. Cena dostawy zależna jest też od wagi, ale paczka do 30 kg przeważnie ma jeden przedział cenowy. Jeśli życzycie sobie Państwo byśmy wysłali paczkę za granice prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
 
Co zrobić, jeśli zamówienie zostało już złożone, ale chcę domówić jeszcze jakiś produkt/produkty?
Prosimy napisać nam w mailu jakie produkty chcieliby Państwo dołożyć do zamówienia, a jakie usunąć, a my zmodyfikujemy zamówienie i napiszemy końcową kwotę do zapłaty. Jeśli chcielibyście Państwo tylko dołożyć kilka produktów do zamówienia, to prosimy o złożenie nowego zamówienia, wybranie opcji odbioru osobistego (0 zł kosztu dostawy) i w komentarzu do zamówienia dopisać, że jest to domówienie i podać numer pierwszego zamówienia.
 
Zapis do newslettera