Zapraszamy Państwa także na zakupy w naszym stacjonarnym sklepie przy ul. Słomińskiego 15 lok. 502 w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godz. 11-19 i w soboty w godz.11-17. Tel. kontaktowy 22 416 71 71 |
Przesyłka kurierska jest darmowa:
- przy zamówieniach za minimum 299 zł za produkty o wadze do 28 kg.
- przy zamówieniach za minimum 598 zł za produkty o wadze do 60 kg.
- przy zamówieniach za minimum 897 zł za produkty o wadze do 90 kg, itd.
W przypadku, gdy, np. zamówienie opiewa na kwotę 300 zł, ale jego waga przekroczy 28 kg to koszt dostawy jednej z paczek pokrywa nasz sklep, a koszt dostawy drugiej przesyłki kupujący. Analogicznie, gdy koszt zamówienia wyniesie powyżej 598 zł, a jego waga przekroczy 60 kg to nasz sklep pokrywa koszt dostawy dwóch paczek, a kupujący koszt dostawy trzeciej przesyłki.
Wysyłka:
Wysyłka na terenie Polski (poza Warszawę) - opcja "Kurier DPD"
Nasze przesyłki dostarczają firmy kurierskie DPD oraz Ósemka, w ciągu dnia, w godzinach pracy. Koszt przesyłki o wadze do 28 kg na terenie całego kraju wynosi 9,90 zł. Paczki w ramach tej dostawy wysyłamy w dni: poniedziałek-czwartek. Przesyłka powinna zostać dostarczona przez kuriera na drugi lub trzeci dzień po nadaniu.
Kurier podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki.
Kurier nie dostarcza zamówień do centrów handlowych.
- Przesyłki "GABARYTOWE" - lekkie, ale o dużej objętości: koszt wysłania przesyłki "Gabarytowej" jest ustalany indywidualnie.
Wysyłka na terenie Warszawy - opcja "Ósemka (M.St. Warszawa)"
- Na terenie Warszawy koszt dostawy przesyłki o wadze do 28 kg wynosi 9,90 zł, a paczki dostarczamy od pon. do pt. w godz.12.30-17.00 lub 18.00-22.00.
- Po zaksiegowaniu przelewu kontaktujemy się z Państwem, by ustalić konkretny dzień i przedział godzinowy dostawy zamówienia,
- Jeżeli dostawa nie zostanie zrealizowana nie z naszej winy, tzn. ktoś się z nami umówi, ale potem kurier nie zastanie nikogo w domu, to ponowna dostawa paczki kosztuje 9,90 zł.
- Kurier "Ósemka" dostarcza zamówienia w granicach administracyjnych M.St. Warszawy.
Mamy 2 prośby do osób korzystających z dostawy kurierem "Ósemka (M.St. Warszawa)":
1. Współpracujemy z zewnętrzną firmą kurierską i nie mamy wpływu na to, o której dokładnie godzinie kurier dostarczy zamówienie. Istnieją 2 przedziały godzinowe dostaw i prosimy, by umawiając się z nami na dany termin dostawy byli Państwo obecni w domu w całym przedziale czasowym.
2. Wiele osób mieszka na zamkniętych osiedlach. Często kurierowi bardzo trudno jest znaleźć dany adres. Bardzo prosimy o wskazówki, jeżeli wjazd znajduje się na zupełnie innej ulicy. To bardzo ułatwi i przyspieszy nam pracę.
Z góry dziękujemy!
W razie, gdyby zauważyli Państwo, że paczka jest wgnieciona, uszkodzona lub mokra to prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Kurier powinien mieć formularz protokołu przy sobie. W protokole należy wyszczególnić, które produkty uległy uszkodzeniu i nie nadają się do użytku. Prosimy też zachować paragon. Aby ułatwić zwrot kosztów za uszkodzone produkty prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera oraz skontaktowanie się telefonicznie lub mailowo z naszym sklepem. |
Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Produkty chłodnicze (parówki, salami, pasztety wege, tofu, jogurty, margaryny itp.), produkty w opakowaniach szklanych oraz mleka i śmietanki wysyłane są na odpowiedzialność klienta. Oczywiście bardzo zależy nam na tym, aby produkty dotarły do Państwa jak najszybciej i bez najmniejszych problemów. Przesyłki są przez nas starannie pakowane i zabezpieczane przed zgnieceniem, zbiciem, pokruszeniem itd.
Odbiór osobisty:
- Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym przy ul. Słomińskiego 15 lok 502 oraz w magazynie przy ul. Jeziorki 86: bardzo prosimy naszych klientów o informację mailową lub telefoniczną na kiedy mamy przygotowac zamówienie.
- Zamówienia nieopłacone, w przypadku nieodebrania zamówienia przez klienta w ciągu 7 dni, są anulowane.
- Zamówienia z góry opłacone, w przypadku nieodebrania przez klienta w ciagu 30 dni, są anulowane bez możliwości zwrotu pieniędzy.
Dane do przelewu:
Aideco Sp. z o.o.
nr konta w Pekao SA: 86 1240 1053 1111 0010 7182 1565
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.
Zwroty:
Zwrot zakupionych towarów są uzgadniane indywidualnie z każdym klientem. W pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu, a następnie wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny oraz przesłanie nam oryginału paragonu usprawni i przyspieszy pozytywne rozpatrzenie zwrotu.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia.
Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący.
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.