Zapraszamy Państwa także na zakupy w naszym stacjonarnym sklepie

przy ul. Słomińskiego 15 lok. 502 w Warszawie,

od poniedziałku do piątku w godz. 11-19

i w soboty w godz.11-17.

Tel. kontaktowy 22 416 71 71

 

 

 

Przesyłka kurierska jest darmowa:

- przy zamówieniach za minimum 450 zł za produkty o wadze do 28 kg.

- przy zamówieniach za minimum 900 zł za produkty o wadze do 60 kg.

 - przy zamówieniach za minimum 1350 zł za produkty o wadze do 90 kg, itd.

W przypadku, gdy, np. zamówienie opiewa na kwotę 451 zł, ale jego waga przekroczy 28 kg to koszt dostawy jednej z paczek pokrywa nasz sklep, a koszt dostawy drugiej przesyłki kupujący. Analogicznie, gdy koszt zamówienia wyniesie powyżej 900 zł, a jego waga przekroczy 60 kg to nasz sklep pokrywa koszt dostawy dwóch paczek, a kupujący koszt dostawy trzeciej przesyłki.

 


Wysyłka:
 

 

Wysyłka na terenie Polski (poza Warszawę) - opcja "Kurier DPD"
Nasze przesyłki dostarczają firmy kurierskie DPD oraz Ósemka, w ciągu dnia, w godzinach pracy. Koszt przesyłki o wadze do 28 kg na terenie całego kraju wynosi 18,00 zł. Paczki w ramach tej dostawy wysyłamy w dni: poniedziałek-czwartek. Przesyłka powinna zostać dostarczona przez kuriera na drugi lub trzeci dzień po nadaniu.
Kurier podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki.
Kurier nie dostarcza zamówień do centrów handlowych.

- Przesyłki "GABARYTOWE" - lekkie, ale o dużej objętości: koszt wysłania przesyłki "Gabarytowej" jest ustalany indywidualnie.

 

Wysyłka na terenie Warszawy - opcja "Ósemka (M.St. Warszawa)"
- Na terenie Warszawy koszt dostawy przesyłki o wadze do 28 kg wynosi 16,00 zł, a paczki dostarczamy od pon. do pt. w godz.12.30-17.00 lub 18.00-22.00.
- Po zaksiegowaniu przelewu kontaktujemy się z Państwem, by ustalić konkretny dzień i przedział godzinowy dostawy zamówienia,
- Jeżeli dostawa nie zostanie zrealizowana nie z naszej winy, tzn. ktoś się z nami umówi, ale potem kurier nie zastanie nikogo w domu, to ponowna dostawa paczki kosztuje 16zł.

- Kurier "Ósemka" dostarcza zamówienia w granicach administracyjnych M.St. Warszawy.

Mamy 2 prośby do osób korzystających z dostawy kurierem "Ósemka (M.St. Warszawa)":
1. Współpracujemy z zewnętrzną firmą kurierską i nie mamy wpływu na to, o której dokładnie godzinie kurier dostarczy zamówienie. Istnieją 2 przedziały godzinowe dostaw i prosimy, by umawiając się z nami na dany termin dostawy byli Państwo obecni w domu w całym przedziale czasowym.
2. Wiele osób mieszka na zamkniętych osiedlach. Często kurierowi bardzo trudno jest znaleźć dany adres. Bardzo prosimy o wskazówki, jeżeli wjazd znajduje się na zupełnie innej ulicy. To bardzo ułatwi i przyspieszy nam pracę.
Z góry dziękujemy!

 

W razie, gdyby zauważyli Państwo,

że paczka jest wgnieciona, uszkodzona lub mokra

to prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.

Kurier powinien mieć formularz protokołu przy sobie.

W protokole należy wyszczególnić, które produkty uległy uszkodzeniu i nie nadają się do użytku.

Prosimy też zachować paragon.

Aby ułatwić zwrot kosztów za uszkodzone produkty prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera oraz skontaktowanie się telefonicznie lub mailowo z naszym sklepem.

 


Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Produkty chłodnicze (parówki, salami, pasztety wege, tofu, jogurty, margaryny itp.), produkty w opakowaniach szklanych oraz mleka i śmietanki wysyłane są na odpowiedzialność klienta. Oczywiście bardzo zależy nam  na tym, aby produkty dotarły do Państwa jak najszybciej i bez najmniejszych problemów. Przesyłki są przez nas starannie pakowane i zabezpieczane przed zgnieceniem, zbiciem, pokruszeniem itd.

 

Odbiór osobisty:

- Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym przy ul. Słomińskiego 15 lok 502 oraz w magazynie przy ul. Jeziorki 86: bardzo prosimy naszych klientów o informację mailową lub telefoniczną na kiedy mamy przygotowac zamówienie.

- Zamówienia nieopłacone, w przypadku nieodebrania zamówienia przez klienta w ciągu 7 dni, są anulowane.

- Zamówienia z góry opłacone, w przypadku nieodebrania przez klienta w ciagu 30 dni, są anulowane bez możliwości zwrotu pieniędzy.
 


Dane do przelewu:
Aideco Sp. z o.o.
nr konta w Pekao SA: 86 1240 1053 1111 0010 7182 1565

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.



Zwroty:
Zwrot zakupionych towarów są uzgadniane indywidualnie z każdym klientem. W pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu, a następnie wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny oraz przesłanie nam oryginału paragonu usprawni i przyspieszy pozytywne rozpatrzenie zwrotu.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia.

Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący.


Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

Używamy plików cookies w celu ułatwienia korzystania z zasobów naszego serwisu i do analizowania statystyk jego odwiedzin. Korzystanie z naszego serwisu bez blokowania plików cookies oznacza zgodę na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia użytkownika. Zmieniając ustawienia przeglądarki, można samodzielnie zarządzać cookies. Więcej informacji w polityce prywatności. Polityka Prywatności

Zamknij