Zapraszamy również na zakupy do naszego magazynu w

Warszawie na Ursynowie ul. Jeziorki 86

od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 - 16:30

Tel. kontaktowy +48 690 660 949

 

Przesyłka kurierska jest darmowa:

  • przy zamówieniach za minimum 299 zł za produkty o wadze do 28 kg.
  • przy zamówieniach za minimum 598 zł za produkty o wadze do 60 kg.
  • przy zamówieniach za minimum 897 zł za produkty o wadze do 90 kg, itd.

Przykład: zamówienie opiewa na kwotę 300zł, ale jego waga przekroczy 28 kg to koszt dostawy jednej z paczek pokrywa nasz sklep, a koszt dostawy drugiej przesyłki kupujący. Analogicznie, gdy koszt zamówienia wyniesie powyżej 598 zł, a jego waga przekroczy 60 kg to nasz sklep pokrywa koszt dostawy dwóch paczek, a kupujący koszt dostawy trzeciej przesyłki.


Wysyłka:
Wysyłka na terenie Polski (poza Warszawę) - "Kurier DPD"
Nasze przesyłki dostarczają firmy kurierskie DPD oraz Ósemka, w ciągu dnia, w godzinach pracy. Koszt przesyłki o wadze do 28 kg na terenie całego kraju wynosi 14,99 zł. Paczki w ramach tej dostawy wysyłamy w dni: poniedziałek-czwartek. Przesyłka powinna zostać dostarczona przez kuriera na drugi lub trzeci dzień po nadaniu.
Kurier podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki.
Kurier nie dostarcza zamówień do centrów handlowych.

Przesyłki "GABARYTOWE" lekkie, ale o dużej objętości: koszt wysłania przesyłki "Gabarytowej" jest ustalany indywidualnie.

Wysyłka na terenie Warszawy "Ósemka (M.St. Warszawa)"
Na terenie Warszawy koszt dostawy przesyłki o wadze do 28 kg wynosi 9,90 zł, a paczki dostarczamy od poniedziałku do piątku w godz.13:00-17:00.
Po zaksiegowaniu przelewu kontaktujemy się z Państwem, by ustalić konkretny dzień wysyłki zamówienia.
Uwaga: Jeżeli dostawa zostanie niezrealizowana nie z naszej winy, tzn. ktoś się z nami umówi, a kurier nie zastanie nikogo w domu, to ponowna dostawa paczki kosztuje 9,90 zł.

Kurier "Ósemka" dostarcza zamówienia w granicach administracyjnych M.St. Warszawy.

Informacja dla osób korzystających z dostawy kurierem "Ósemka (M.St. Warszawa)":
1. Współpracujemy z zewnętrzną firmą kurierską i nie mamy wpływu na to, o której dokładnie godzinie kurier dostarczy zamówienie. Bardzo prosimy, aby umawiając się z nami na dany dzień dostawy byli Państwo obecni w domu w tym wyznaczonym przedziele godzinowym.
2. Wiele osób mieszka na zamkniętych osiedlach. Często kurierowi bardzo trudno jest znaleźć dany adres. Bardzo prosimy o wskazówki, jeżeli wjazd znajduje się na zupełnie innej ulicy. To ułatwi i przyspieszy pracę.
Dziękujemy za zrozumienie i współpracę :)

 

W razie, gdyby zauważyli Państwo, że paczka jest wgnieciona, uszkodzona lub mokra to prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.

Kurier powinien mieć formularz protokołu przy sobie.

W protokole należy wyszczególnić, które produkty uległy uszkodzeniu i nie nadają się do użytku.

Prosimy też zachować paragon.

Aby ułatwić zwrot kosztów za uszkodzone produkty prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera oraz skontaktowanie się telefonicznie lub mailowo z naszym sklepem.

 


Produkty chłodnicze, produkty w opakowaniach szklanych oraz napoje roślinne, śmietany wysyłane są na odpowiedzialność klienta. Oczywiście bardzo zależy nam  na tym, aby produkty dotarły do Państwa jak najszybciej i bez najmniejszych problemów. Przesyłki są przez nas starannie pakowane i zabezpieczane przed zgnieceniem, zbiciem, pokruszeniem itd.

 

Odbiór osobisty:
Odbiór osobisty możliwy jest w naszym magazynie w Warszawie ul. Jeziorki 86. Bardzo prosimy Państwa o informację mailową lub telefoniczną na kiedy mamy przygotowac zamówienie.

W przypadku nieodebrania zamówienia w ciągu 7 dni automatycznie zamówienie zostaje anulowane (chyba, że wcześniej uzgodnimy inaczej)

Zamówienia opłacone z góry, w przypadku nieodebrania przez klienta w ciagu 30 dni, są anulowane bez możliwości zwrotu pieniędzy.
 


Dane do przelewu:
Aideco Sp. z o.o.
nr konta w ING:
73 1050 1025 1000 0090 3273 6648

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.



Zwroty:
Zwrot zakupionych towarów jest uzgadniany indywidualnie z każdym klientem. W pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu, a następnie wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny oraz przesłanie nam oryginału paragonu usprawni i przyspieszy pozytywne rozpatrzenie zwrotu.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia.

Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący.

Pokrywamy koszty przesyłek wynikajace z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

Używamy plików cookies w celu ułatwienia korzystania z zasobów naszego serwisu i do analizowania statystyk jego odwiedzin. Korzystanie z naszego serwisu bez blokowania plików cookies oznacza zgodę na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia użytkownika. Zmieniając ustawienia przeglądarki, można samodzielnie zarządzać cookies. Więcej informacji w polityce prywatności. Polityka Prywatności

Zamknij