• Jak zalogować się w nowym sklepie, jeśli miałam/em już konto w "starym"?

     Wystarczy wejść w "Twoje konto" w prawym górnym rogu ekranu, następnie w okienku "zaloguj się" wpisać swój adres e-mail i hasło. Hasło jest nieaktywne, więc wyskoczy nam informacja o błędzie logowania. Należy wygenerować nowe hasło. W tym celu wystarczy wpisać swój adres e-mail i kliknąć "wyślij". Na Państwa skrzynkę pocztową przyjdzie link, dzięki któremu można ustalić nowe hasło. I już! Teraz możecie Państwo zalogować się w sklepie. Zapraszamy do zakupów :)

 

  • Co zrobić, jeśli nie udało mi się opłacić zamówienia poprzez DotPay? (np. zabrakło mi środków na koncie, wpisałem zły kod autoryzacyjny, wystąpił błąd przekierowania).

     Prosimy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo w celu wygenerowania linku do płatności poprzez platformę DotPay.pl.

    Można też dokonać wpłaty standardowym przelewem na nasze konto bankowe. Jeśli zależy Państwu na czasie prosimy przesłać nam potwierdzenie nadania przelewu, aby przyspieszyć proces wysyłki zamówienia.

Dane do przelewu:
Aideco Sp. z o.o.
nr konta w Pekao SA: 86 1240 1053 1111 0010 7182 1565

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.

 

  • Kiedy mogę spodziewać się dostawy paczki? (dotyczy kuriera Ósemka [Warszawa])

     Natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na koncie skontaktujemy się z Państwem telefonicznie lub mailowo, by ustalić konkretny dzień i przedział godzinowy dostawy zamówienia (od poniedziałku do piątku w godz. 12.30-17.00 lub 18.00-22.00). Wysyłka i dostawa zamówienia odbywają się tego samego dnia.

 

  • Kiedy mogę spodziewać się dostawy paczki? (dotyczy kuriera DPD)

     Paczki wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, nie później niż 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Najczęściej paczki są dostarczane następnego dnia po wysłaniu zamówienia.

 

  • W jaki sposób mogę "śledzić" swoją przesyłkę? (dotyczy kuriera DPD)

     Po nadaniu przez nas paczki otrzymają Państwo numer listu przewozowego, który po wpisaniu na stronie kuriera DPD umożliwi uzyskanie informacji o przesyłce.

https://mojapaczka.dpd.com.pl/login  lub  https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

 

  • Co zrobić, jeśli dostarczona paczka jest uszkodzona? (dotyczy kuriera DPD)

     Paczkę należy otworzyć przy kurierze, sprawdzić, które produkty uległy zniszczeniu i wpisać je w protokół szkody, który powinien zostać podpisany przez kuriera. Prosimy sfotografować zawartość przesyłki i wysłać nam zdjęcia wraz ze skanem protokołu szkody i paragonu (zamiast skanu wystarczy wyraźne zdjęcie). Na tej podstawie mogą Państwo ubiegać się o zwrot pieniędzy, a my możemy uruchomić proces rekalamacyjny w firmie kurierskiej.

 

  • Co zrobić, jeśli przesyłka nie została dostarczona w spodziewanym terminie? (dotyczy kuriera DPD)

     Należy skontaktować się z firmą DPD, która doręcza paczki lub z nami telefonicznie lub mailowo. Warto w pierwszej kolejności sprawdzić status przesyłki na stronie DPD: https://mojapaczka.dpd.com.pl/login lub https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke. Numer przesyłki otrzymali Państwo w wiadomości informującej o wysłaniu zamówienia.

 

  • Nieopłacone zamówienie.

     Na opłacenie zamówienia mają Państwo 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

 

  • Odbiór osobisty zamówienia.

      Zamówienie należy odebrać lub opłacić w ciągu 7 dni od momentu jego złożenia, ponieważ po tym czasie zostanie ono automatycznie anulowane. Jeśli chcieliby Państwo odebrać zamówienie w późniejszym terminie niż 7 dni to należy się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo. Prosimy o wcześniejszą informację o planowanym terminie odbioru zamówienia, abyśmy mogli je wcześniej przygotować.

 

  • Produkty sprowadzane na zamówienie.

     W ofercie posiadamy produkty, które nie są zawsze dostępne w sklepie (np. natto lub tempeh naturalny), ale możemy sprowadzić je na zamówienie. Wystarczy napisać nam maila w tej sprawie lub kontaktować się z nami telefonicznie.

 

  • Czy jest możliwa dostawa poza granicami Polski?

     Tak, wysyłamy paczki na terenie całej Europy. Korzystamy z usług firmy przewozowej Sendit.pl. Aby sprawdzić koszt dostawy zamówienia wystarczy wejść na stronę sendit.pl i w zakładce "oferta" wybrać kraj, do którego paczka ma zostać dostarczona. Cena dostawy zależna jest też od wagi, ale paczka do 30 kg przeważnie ma jeden przedział cenowy.

     Jeśli życzycie sobie Państwo byśmy wysłali paczkę za granice prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

  • Co zrobić, jeśli zamówienie zostało już złożone, ale chcę domówić jeszcze jakiś produkt/produkty?

     Prosimy napisać nam w mailu jakie produkty chcieliby Państwo dołożyć do zamówienia, a jakie usunąć, a my zmodyfikujemy zamówienie i napiszemy końcową kwotę do zapłaty.

   Jeśli chcielibyście Państwo tylko dołożyć kilka produktów do zamówienia, to prosimy o złożenie nowego zamówienia, wybranie opcji odbioru osobistego (0 zł kosztu dostawy) i w komentarzu do zamówienia dopisać, że jest to domówienie i podać numer pierwszego zamówienia.

Używamy plików cookies w celu ułatwienia korzystania z zasobów naszego serwisu i do analizowania statystyk jego odwiedzin. Korzystanie z naszego serwisu bez blokowania plików cookies oznacza zgodę na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia użytkownika. Zmieniając ustawienia przeglądarki, można samodzielnie zarządzać cookies. Więcej informacji w polityce prywatności. Polityka Prywatności

Zamknij