Zapraszamy Państwa także na zakupy w naszym "realnym" sklepie

przy ul. Słomińskiego 15 lok. 502 w Warszawie,

od poniedziałku do piątku w godz. 11-19

i w soboty w godz.10-15.

Tel. kontaktowy 690 660 949

 

Przesyłka kurierska jest darmowa:

- przy zamówieniach za minimum 450 zł za produkty o wadze do 30 kg.

- przy zamówieniach za minimum 900 zł za produkty o wadze do 60 kg.

 - przy zamówieniach za minimum 1350 zł za produkty o wadze do 90 kg, itd.

W przypadku, gdy, np. zamówienie opiewa na kwotę 451 zł, ale jego waga przekroczy 30 kg to koszt dostawy jednej z paczek pokrywa nasz sklep, a koszt dostawy drugiej przesyłki kupujący. Analogicznie, gdy koszt zamówienia wyniesie powyżej 900 zł, a jego waga przekroczy 60 kg to nasz sklep pokrywa koszt dostawy dwóch paczek, a kupujący koszt dostawy trzeciej przesyłki.

 


Wysyłka:
 
Wysyłka na terenie Polski (poza Warszawę) - opcja "Kurier DPD"
Nasze przesyłki dostarcza firma kurierska, w ciągu dnia, w godzinach pracy. Koszt przesyłki o wadze do 28 kg na terenie całego kraju wynosi 14,50 zł. Paczki w ramach tej dostawy wysyłamy w dni: poniedziałek-czwartek. Przesyłka powinna zostać dostarczona przez kuriera na drugi dzień po nadaniu.

Kurier podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki.
Kurier nie dostarcza zamówień do centrów handlowych.

 

Wysyłka na terenie Warszawy - opcja "Quriers (M.St. Warszawa)"
- Na terenie Warszawy koszt dostawy wynosi 14,50 zł, a paczki dostarczamy od pon. do pt. w godz.12.30-17.00 lub 18.00-22.00.
- Po zaksiegowaniu przelewu kontaktujemy się z Państwem, by ustalić konkretny dzień i przedział godzinowy dostawy zamówienia,
- Jeżeli dostawa nie zostanie zrealizowana nie z naszej winy, tzn. ktoś się z nami umówi, ale potem kurier nie zastanie nikogo w domu, to ponowna dostawa paczki kosztuje 15zł.

- Kurier "Quriers" dostarcza zamówienia wyłącznie w granicach administracyjnych M.St. Warszawy.

Mamy 2 prośby do osób korzystających z dostawy kurierem "Quriers (M.St. Warszawa)":
1. Współpracujemy z zewnętrzną firmą kurierską i nie mamy wpływu na to, o której dokładnie godzinie kurier dostarczy zamówienie. Istnieją 2 przedziały godzinowe dostaw i prosimy, by umawiając się z nami na dany termin dostawy byli Państwo obecni w domu w całym przedziale czasowym.
2. Wiele osób mieszka na zamkniętych osiedlach. Często kurierowi bardzo trudno jest znaleźć dany adres. Bardzo prosimy o wskazówki, jeżeli wjazd znajduje się na zupełnie innej ulicy. To bardzo ułatwi i przyspieszy nam pracę.
Z góry dziękujemy!

 

W razie, gdyby zauważyli Państwo,

że paczka jest wgnieciona, uszkodzona lub mokra

to prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.

Kurier powinien mieć formularz protokołu przy sobie.

W protokole należy wyszczególnić, które produkty uległy uszkodzeniu i nie nadają się do użytku.

Prosimy też zachować paragon.

Aby uzyskać zwrot kosztów za uszkodzone produkty prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 


Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Produkty chłodnicze (parówki, salami, pasztety wege, tofu, jogurty, margaryny itp.), produkty w opakowaniach szklanych oraz mleka i śmietanki wysyłane są na odpowiedzialność klienta. Oczywiście bardzo zależy nam  na tym, aby produkty dotarły do Państwa jak najszybciej i bez najmniejszych problemów. Przesyłki są przez nas starannie pakowane i zabezpieczane przed zgnieceniem, zbiciem, pokruszeniem itd.

Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym kontakcie (możliwość zapłaty przy odbiorze w sklepie przy ul. Słomińskiego 15 lok 502).

 

 

UWAGA!!! ZMIANA NUMERU KONTA!!!


Dane do przelewu:
Aideco Sp. z o.o.
nr konta w Pekao SA: 86 1240 1053 1111 0010 7182 1565

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.



Zwroty:
Zwrot zakupionych towarów są uzgadniane indywidualnie z każdym klientem. W pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu, a następnie wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Tylko wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny oraz przesłanie nam oryginału paragonu gwarantuje pozytywne rozpatrzenie zwrotu.

Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący.


Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

Używamy plików cookies w celu ułatwienia korzystania z zasobów naszego serwisu i do analizowania statystyk jego odwiedzin. Korzystanie z naszego serwisu bez blokowania plików cookies oznacza zgodę na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia użytkownika. Zmieniając ustawienia przeglądarki, można samodzielnie zarządzać cookies. Więcej informacji w polityce prywatności. Polityka Prywatności

Zamknij