Zapraszamy Państwa także na zakupy w naszym "realnym" sklepie

przy ul. Słomińskiego 15 lok. 502 w Warszawie,

od poniedziałku do piątku w godz. 11-19

i w soboty w godz.10-15.

Tel. kontaktowy 690 660 949

 

Przesyłka kurierska jest darmowa przy zamówieniach za minimum 450 zł za produkty.


Wysyłka:
 
Wysyłka na terenie Polski (poza Warszawę) - opcja "Kurier DPD"
Nasze przesyłki dostarcza firma kurierska, w ciągu dnia, w godzinach pracy. Koszt przesyłki o wadze do 28 kg na terenie całego kraju wynosi 14,50 zł. Paczki w ramach tej dostawy wysyłamy w dni: poniedziałek-czwartek. Przesyłka powinna zostać dostarczona przez kuriera na drugi dzień po nadaniu.

Kurier podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki.
Kurier nie dostarcza zamówień do centrów handlowych.

Wysyłka na terenie Warszawy - opcja "Quriers (M.St. Warszawa)"
- Na terenie Warszawy koszt dostawy wynosi 14,50 zł, a paczki dostarczamy od pon. do pt. w godz.12.30-17.00 lub 18.00-22.00.
- Po zaksiegowaniu przelewu kontaktujemy się z Państwem, by ustalić konkretny dzień i przedział godzinowy dostawy zamówienia,
- Jeżeli dostawa nie zostanie zrealizowana nie z naszej winy, tzn. ktoś się z nami umówi, ale potem kurier nie zastanie nikogo w domu, to ponowna dostawa paczki kosztuje 15zł.

- Kurier "Quriers" dostarcza zamówienia wyłącznie w granicach administracyjnych M.St. Warszawy.

Mamy 2 prośby do osób korzystających z dostawy kurierem "Quriers (M.St. Warszawa)":
1. Współpracujemy z zewnętrzną firmą kurierską i nie mamy wpływu na to, o której dokładnie godzinie kurier dostarczy zamówienie. Istnieją 2 przedziały godzinowe dostaw i prosimy, by umawiając się z nami na dany termin dostawy byli Państwo obecni w domu w całym przedziale czasowym.
2. Wiele osób mieszka na zamkniętych osiedlach. Często kurierowi bardzo trudno jest znaleźć dany adres. Bardzo prosimy o wskazówki, jeżeli wjazd znajduje się na zupełnie innej ulicy. To bardzo ułatwi i przyspieszy nam pracę.
Z góry dziękujemy!


Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Produkty chłodnicze (parówki, salami, pasztety wege, tofu, jogurty, margaryny itp.) oraz w opakowaniach szklanych wysyłane są na odpowiedzialność klienta. Oczywiście bardzo zależy nam  na tym, aby produkty dotarły do Państwa jak najszybciej i bez najmniejszych problemów. Przesyłki są przez nas starannie pakowane i zabezpieczane przed zgnieceniem, zbiciem, pokruszeniem itd.

Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym kontakcie (możliwość zapłaty przy odbiorze w sklepie przy ul. Słomińskiego 15 lok 502).

 

UWAGA!!! ZMIANA NUMERU KONTA!!!


Dane do przelewu:
Aideco Sp. z o.o.
nr konta w Pekao SA: 86 1240 1053 1111 0010 7182 1565

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.



Zwroty:
Zwrot zakupionych towarów są uzgadniane indywidualnie z każdym klientem. W pierwszej kolejności należy skontaktować się z obsługą sklepu, a następnie wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Tylko wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny gwarantuje pozytywne rozpatrzenie zwrotu.

Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą także rozpatrywane indywidualnie.
Proszę pamiętać, że warto spisać protokół reklamacyjny z doręczycielem przesyłki, o ile zauważymy, że opakowanie jest uszkodzone.

Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

Używamy plików cookies w celu ułatwienia korzystania z zasobów naszego serwisu i do analizowania statystyk jego odwiedzin. Korzystanie z naszego serwisu bez blokowania plików cookies oznacza zgodę na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia użytkownika. Zmieniając ustawienia przeglądarki, można samodzielnie zarządzać cookies. Więcej informacji w polityce prywatności. Polityka Prywatności

Zamknij